A váznak azon a részén ahol a dobozok rögzítve vannak, ilyen "merevítő" lemez van. Értelme viszont nem sok.
A gond az vele, hogy megáll közte és az oldallemez között a víz és a sár. Ezért kivágtam onnan a fölösleges részt, és csak a rögzítő furatot hagytam meg.
Remélem ez meggátolja az újra rohadást. A kivágott darabon is látszik, hogy nagy baj volt itt,mert a kettes lemeznek nem lenne szabad így elrohadni még 30 év alatt sem.
Mivel ezt a motort nem restaurálom, hanem strapabíró Erdélybejárós oldalkocsist építek belőle, ezért minden fémet először horgany alapozóval fújok le, aztán a váz alsó 15 centijét, valamint a lemezek belső, a sárvédőknek pedig az alsó oldalát rücskösítem, erre jön a festék arra pedig matt lakk. A váz belsejét pedig gyantával vonom be.
Kibaszok én a rozsdával.....
Kibaszok én a rozsdával.....
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése