2012. május 9., szerda

Gyújtás 3.rész

Félig elkészült a lendkerék agya. Már be tudom mérni, hogy pontosan milyen hosszú legyen. Ez lett a korábban bemutatott króm-molibdén tömbből.

A közepére még marni kell egy hatlapfejet, vagy legalább két lapot, hogy villáskulccsal rá lehessen fogni és ne a dugót kelljen megakasztani kalapácsnyéllel, vagy holtponttuskóval. A belsejében, egy M10-es menet van, amiben ha végigtekerek egy csavart, lenyomja majd a kúpról. Ugyanúgy mint a gyári forgórészt.

A lendkerék elülső felfekvő részétől mérve kb.44,5mm-re kell leszúrni, és oda kell a belsejébe a kúpot csinálni.

Ezután pedig ékpályát kell marni a belső kúpba, aztán ahhoz viszonyítva beállítani a jeladómágnest, és ha minden a helyén van, a furatokat átjelölni, és végül összeszegecselni a két darabot.

3 megjegyzés:

  1. Raa szejetnyém tönnyi egy komárra esztet a gyútást! Haany csomag szikszalagot kő raatekernyi aaa főtyengője ho stabijan megájjon lajta?

    VálaszTörlés
  2. Áháháá há maga az tudományos főmunkatárs úr! Halottam ám aztat a tervit ho' komármotorral csinájja a zelekromosságut a vellanypásztorba. Csak aztat tarcsa szem elűtt hogy a gyújtótekecsre köll kötni és nem a tőttőre. Különben eeszökik a kecske!

    Ámúgy a Cündapp blokkos hurkatőttő jól működik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. É a köcske lábjai szokom összekötynyí vezetékkő oszt rájadugom az egyenármot ezutánán a háccsó és az ölső lába között a drautot fecesen hágyom oszt ögy saruval összekötyöm amikó lépnyi aka a jószaag akkor a saru szétgyűn oszt megbasszajaz árom ezzel 1 idő utá elétem, h nem mennyek sehovaa!

      Törlés