A közepére még marni kell egy hatlapfejet, vagy legalább két lapot, hogy
villáskulccsal rá lehessen fogni és ne a dugót kelljen megakasztani
kalapácsnyéllel, vagy holtponttuskóval. A belsejében, egy M10-es menet
van, amiben ha végigtekerek egy csavart, lenyomja majd a kúpról. Ugyanúgy
mint a gyári forgórészt.
A lendkerék elülső felfekvő részétől mérve kb.44,5mm-re kell leszúrni, és oda kell a belsejébe a kúpot csinálni.
Ezután pedig ékpályát kell marni a belső kúpba, aztán ahhoz viszonyítva beállítani a jeladómágnest, és ha minden a helyén van, a furatokat átjelölni, és végül összeszegecselni a két darabot.
Raa szejetnyém tönnyi egy komárra esztet a gyútást! Haany csomag szikszalagot kő raatekernyi aaa főtyengője ho stabijan megájjon lajta?
VálaszTörlésÁháháá há maga az tudományos főmunkatárs úr! Halottam ám aztat a tervit ho' komármotorral csinájja a zelekromosságut a vellanypásztorba. Csak aztat tarcsa szem elűtt hogy a gyújtótekecsre köll kötni és nem a tőttőre. Különben eeszökik a kecske!
VálaszTörlésÁmúgy a Cündapp blokkos hurkatőttő jól működik?
É a köcske lábjai szokom összekötynyí vezetékkő oszt rájadugom az egyenármot ezutánán a háccsó és az ölső lába között a drautot fecesen hágyom oszt ögy saruval összekötyöm amikó lépnyi aka a jószaag akkor a saru szétgyűn oszt megbasszajaz árom ezzel 1 idő utá elétem, h nem mennyek sehovaa!
Törlés