2012. május 25., péntek

Alapozás

Ma visszajött a homokszórásból a váz és a többi cuccok. Nagyon szép lett minden, és a vázszámra is vigyáztak. Ahogy hazaértem vele, leporoltam és rögtön nekiálltam alapozni a horganyalapozóval amíg friss a felület.

Persze valami most is emlékeztetett rá, hogy nem telhet el hét orális szex nélkül...

A frissen homokszórt fémnek a színe, árnyalatra pontosan megegyezik, a horganyalapozó színével, amit csak azért lehet látni mert nedvesen még csillog. De mivel gyorsan száradó, és vékony rétegekkel dolgoztam hogy elkerüljem a megfolyást gyakorlatilag láthatatlan volt.

előtte...

...utána

Az egyik felét lealapoztam. Vajon melyiket?

Kis idő elteltével nekiálltam kitakarni a vázon azokat a részeket, amit nem rücskösítek. Ez már látható festék, viszont nagyon lassan szárad.

Remélem hamarosan elmondhatom, hogy az egyik bukott unió termékét védi, egy másik bukott unió terméke

Ezt már nem kezdi ki a rozsda

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése