Az aljára fel lett téve két kis csonk, ami benzincsővel összeköti a két felet, így nem kell átdöntögetni, vagy két csaposra alakítani. A szintmérőhöz sajnos nem találtam L alakú csonkokat, így az végül nem került rá, emiatt addig nem véglegesítem a külsejét, amíg nem lesz rá szükség, hátha találok addig olyat, és akkor még pótolhatom.
A forrasztás elsőre tökéletesen sikerült, köszönet érte Janibának. A próba feltöltés alkalmával mindössze két helyen könnyezett, de az a rozsdásodás miatti lyukakon, az illesztéseknél sehol.
A kezdeti és a jelenlegi állapot
Megtetszett a réz színe a forrasztásoknál, (nem melesleg kilója, van vagy eze'öccáz) így arra gondoltam hogy, egy alapos csiszolás után a réz részeket kifényesítem, a többit pedig enyhén megkapatom rozsdával aztán valami vegyszerrel passzivizálom, majd egy kis korommal szennyezem a felületet, és végül egy átlátszó matt védőlakkréteget teszek az egészre. Aztán ha jól sikerül, az egész motor ilyen külsőt kap.
Tetszik!!
VálaszTörlés..Az is ahogyan "festeni" akarod!!
Yeah..rock'n'roll!!!