2012. április 24., kedd

Tank 1,5. rész

Ma visszajött a homokszórásból a tank. Szerencsére az eddig ismerteken kívül nincs rajta lyukadás.


A méhtelepes kannámat is szétvágtam, levettem róla a csattos kupakot. Amikor felpróbáltam a tankra csalódás volt. Nagyon ormótlannak néz ki vele így elvetettem az ötletet.

 
Talán majd ha csinálok egy 20+ literes világjáró tankot az már elég nagy lesz, hogy jólálljon rajta.

Továbbá kivágtam a csap hollander részét mivel eleve rohadt volt a menet rajta és nem ment fel rá az anyacsavar, és a homokszórás csak méginkább rontott rajta. Az orosz csapoknak ráadáulaz a hibája hogy a nyitott és a tartalék állás van vízszintesen ami menet közben le rázkódhat és elzár. Személyesen nem tapasztaltam de többen erre panaszkodtak már. Ezért egy ilyet akarok rátenni. Ilyen van a Kawasakin is.


Ezen kívül még egy alsó összekötőt , hogy ne "átdöntős" tank legyen, és szintjelző csövet akarok oldalra.

Ez pedig a holnapi munkaadag.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése