2012. április 12., csütörtök

Azt mondták tizenkétezer...

...lenne a vázat homokszórni. A drótkorong csak nyolcötven volt.



Nekiálltam az udvaron mivel nem volt kedvem utána a műhelyt takarítani a festékportól. Az első párperc után már látványos volt az eredmény de úgy éreztem kezdek megsüketülni. Inkább hagyni akartam, hogy majd máskor kromofággal megpróbálom de végül kitömtem a fülemet wc papírral és folytattam.

 
Nagyjából két óra alatt sikerült lepucolni a vázat. Csak egy kis rozsda maradt a nem hozzáférhető helyeken de azt már a házi homokfúvóval is meg tudom oldani.


A lengővilla tengelyénél lesz egy kis megcsípni való amit jövőhéten suliban elintézek, aztán horganyalapozó majd festés. Addigra a blokkról is levakarom a tízéves olajsarat és megy vissza a helyére utána pedig festés után minden más is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése