Még januárban adtam oda az Andrássyban az alaplapot egy kis
átalakításra. Akkor az elektromobil építése miatt le volt kötve a gépek
kapacitása, de most végre sikerült megcsinálni. Jobb is így mert úgy alakult, hogy végig ott voltam miközben munkálta a géppel és tudtam mondani, hogy pontosan hogy szeretném, sikerült is elkerülni néhány félreértést.

Egy ilyen csodamasinába került be az alaplapom.
Éppen a nullpontokat kezdi betáplálni.
Kezdődik a marás.
Miután körbemarta a megfelelő méretre, az aljára kellett még egy perem amivel felfekszik, és központozódik.
Mostmár le tudom mérni a a jeladó távolságát, hogy milyen hosszú lendkerék agyat kell esztergálni. Hamarosan az is elkészül ebből a króm-molibdén darabból.

Húúú, ..annak a gépnek az árából mennyi sör kitellne!!!!!!!!!!!!!!!!
VálaszTörlés;-)
Erősen gondolkodom én is ezeken a robogó gyújtásokon, olcsó, egyszerű, könnyű ráépíteni ...ja és nem kopik.
http://vateraauto.hu/hirdetes/yamaha-2jaaprilia-amico-gyujtaslenkerek-IDfCOB.html
TörlésKettőből egy dupla jeladósat össze lehetne hozni és akkor jólenne neked a kéthengereshez. Ráadsául szinte ingyen van. Bekötésben tudok segíteni.
Ja CDI-t meg fesszabályzót is lehet kapni kínait, és elég jó minőségű. Akár 10-12000 ből össze lehetne hozni egy komplett gyújtást.
TörlésKöszi a tippet!! Érdekel a cucc, majd utánna járok.
VálaszTörlésA bekötést megoldaná az egyik haverom is (villamos mérnök, motorokat javít).