2012. április 20., péntek

Gyújtás 2. rész

Még januárban adtam oda az Andrássyban az alaplapot egy kis átalakításra. Akkor az elektromobil építése miatt le volt kötve a gépek kapacitása, de most végre sikerült megcsinálni. Jobb is így mert úgy alakult, hogy végig ott voltam miközben munkálta a géppel és tudtam mondani, hogy pontosan hogy szeretném, sikerült is elkerülni néhány félreértést.

Egy ilyen csodamasinába került be az alaplapom.

Éppen a nullpontokat kezdi betáplálni.

Kezdődik a marás.

Miután körbemarta a megfelelő méretre, az aljára kellett még egy perem amivel felfekszik, és központozódik.


Végre a helyén. Már csak pozícióba kell fokolni ami még egy elég bonyolult feladat lesz, de Norbinak van egy ilyen gyújtással működő robogója, arról majd le tudjuk mérni az adatokat.

Mostmár le tudom mérni a a jeladó távolságát, hogy milyen hosszú lendkerék agyat kell esztergálni. Hamarosan az is elkészül ebből a króm-molibdén darabból.

4 megjegyzés:

  1. Húúú, ..annak a gépnek az árából mennyi sör kitellne!!!!!!!!!!!!!!!!
    ;-)
    Erősen gondolkodom én is ezeken a robogó gyújtásokon, olcsó, egyszerű, könnyű ráépíteni ...ja és nem kopik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://vateraauto.hu/hirdetes/yamaha-2jaaprilia-amico-gyujtaslenkerek-IDfCOB.html

      Kettőből egy dupla jeladósat össze lehetne hozni és akkor jólenne neked a kéthengereshez. Ráadsául szinte ingyen van. Bekötésben tudok segíteni.

      Törlés
    2. Ja CDI-t meg fesszabályzót is lehet kapni kínait, és elég jó minőségű. Akár 10-12000 ből össze lehetne hozni egy komplett gyújtást.

      Törlés
  2. Köszi a tippet!! Érdekel a cucc, majd utánna járok.
    A bekötést megoldaná az egyik haverom is (villamos mérnök, motorokat javít).

    VálaszTörlés