2011. december 30., péntek

Szilveszteri utazás 3.

Elvileg most szálltam le Szatmárnémetiben, ha pontos a CFR. (az a román MÁV, szóval még a vonaton ülök :D ) Tehát 12:58 tól (tudom még csak 11:58 van de most a román időt mondom) 16:20 ig várakozás. Pár nappal ezelőtt mikor szembesültem ezzel még nem lett volna gond mert elvileg hárman jöttünk volna, de az egri Titkolt Ellenállás koncerten Ricsi pogó közben összeszedett egy szárkapocscsont törést, emiatt se ő sem pedig a húga nem jött, így egyedül maradtam. Köreinkben az a szokás ha adódik valami probléma mindössze egyet kell tenni. "OLDD MEG!" Van egy ismerősöm Szatmáron de nem sikerült elérnem így maradt egy vészmegoldás.
Segítségül hívtam a modern technikát és találomra bejelöltem ismerősnek szatmári fiatalokat. Szerencsém volt és egy vissza is igazolt. Diána személyében. Megkérdeztem tud-e kellemes kis poharazót közel az állomáshoz, azt mondta, hogy nem, mert a város másik végén lakik. De egy óra múlva ezt az üzenetet kaptam tőle:


"...ha gondolod tudnék menni és jönne egy barátnőm is ha még nem találtál senkit, 
és elvinnénk egy jó kis helyre nem olyan messze az állomástól."
Renáta                                      Diána


EPIC WIN :D


1 megjegyzés: