2011. december 23., péntek

Kezdetek


Az egész úgy 2006-ban kezdődött valamikor. Nézegettem a simson.hu oldalt, és ráakadtam egy simsonból épített bobberra. Mire végigolvastam, érzetem magamban, hogy terjed a fertőzés. Ennyi volt, nincs visszaút, kell nekem egy épített motor.



Akkoriban még se szerszám, se hely nem volt ahhoz, hogy ilyenbe belevágjak, így csak a tervezgetés maradt. Mire odajutottam, hogy beszerezzek egy donor mocit rájöttem, hogy egy simson kicsi lesz. Ekkor jött a fertőzés súlyosbodása. Gózan Gábor alkotása a Wild motorszépségversenyében ráébresztett valamire. Nagyobb kell!


Pannónia. Sikerült is szerezni egy P10-est. Mielőtt nekiestem volna a visítóval, fejest ugrottam a Pannónia világába. Próbáltam minél többet megtudni róla, informálódni, hogy tudjam mire számíthatok közben. Ez úgy sikerült, hogy rájöttem kár lenne érte. Egyező váz és motorszám, papírok megvannak, 14000 km, 1970-es évjárat. Kell egy másik váz amiért nem kár. Keresgélni kezdtem. Rendszeresen nézegettem a vaterát hátha akad egy a környéken. Egyszer úgyadódott, hogy egy este iszogatni kezdtünk egy barátommal. Aztán filmszakadás. Másnap reggel ébresztő és mentem a suliba. Bent a gépteremben neteztem és amikor megnéztem az e-maileket csak azt látom írt a vatera. Gratulálnak a sikeres vásárláshoz. (??????)


Nem Pannónia, de munka sincs a váz átalakításával, ami hegesztőgép híján igen előnyös.
Izs Planéta 3, ráadásul csak 40 km-re tőlem. Ja és mindössze 7500Ft.
Azon a hétvégén el is mentem érte. Ott kiderült van hozzá blokk tank és még jópár apróság. Megvettem azokat is. Így került hozzám a gép.



4 megjegyzés:

  1. Tuti a poszt!
    Végre született még egy motor-építős blog a kis'hazánkban, gratula hozzá!!
    Yeah..rock&roll!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ja, és az a "bézbólütős" pannonia bobber, nagyon cool!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen. Az a Pannónia engem is nagyon megfogott. Nemsokára folytatom a történetet.

    VálaszTörlés
  4. Nahát.nahát. Erre vártam! Tetszik,tetszik. Kérjük még az infókat! Ügyesen.

    VálaszTörlés