2011. december 25., vasárnap

Hogyan bassz el, egy Würth szerszámoskocsit.

Nyáron Münchenben dolgoztam és egy oláh munkatársat sodort mellém az élet. Nem csalódtam benne.
Nem hazudtolta meg a tudományos kutatásokat miszerint:

"A legújabb francia kutatások valószínűsítik, hogy a románok termelést, építkezést és bármiféle kulturális alkotótevékenységet elutasító életmódja antropológiai okokra vezethető vissza. A talpukon ugyanis olyan elképesztő ütemben serken a szőr, hogy  állandóan sziklákon kell mászniuk a koptatás végett. Ha ezt elmulasztanák, akkor rövid időn belül ugyanolyan áttekinthetetlen, rühes-csimbókos szőrhalmazba borulna az altestük is, mint a felső rész."


Emiatt fordulhatott elő, hogy egy oláh autószerelő Marosvásárhelyről zárhatóvá tett, egy eleve kulcsos szerszámládát. Megjegyezném, ha megkérdezi hova tette az elődje a kulcsot akkor elmondtam volna, hogy az ajtó mellett van felakasztva. De ő csak ment  a feje után és mikor megláttam mit csinál, jobbnak láttam nem beleavatkozni. Inkább csendben dokumentáltam az utókor részére.

Igen előbb ívet kell, hogy fogjon az apparát.

Jó nagy amperral kell hegeszteni a 0.5-ös lemezhez az anyacsavart.

Meg is lett az eredménye.
Zseniális Oláh mestermunka. Beheftelni? Minek azt?!?!

Kezd kibontakozni, hogy miképp funkcionál majd a jövőben e korszakalkotó találmány.

A festés is elkészült. Evidens hogy a helyén kell lefesteni. Ja hogy más is festékes lesz?! Le van szarva!

Elkészült. Most már nem fog kicsúszkálni az a fránya fiók!

2 megjegyzés:

  1. Hát, igen. Ez is egy tipikus "munkahelyi baleset". A mester valszeg nincs tisztában a kocsi árával :-(

    VálaszTörlés
  2. :D Csókold meg azt az ügyes kezét.......kalapáccsal!

    VálaszTörlés