2011. december 27., kedd

Teendők

Most, hogy megvan a gép sorra kell venni a teendőket. Legelőször az szúrt szemet hogy a kerekek eléggé viseltesek. A külleme nem zavarna, mivel ütött-kopott patkány bobber lesz a gépből, de mivel a fékek is hasonló állapotban vannak feltétlenül kezdeni kell vele valamit.

 
 

A kerekek sem egyformák. Hátul 18" elől 19"-es. Jó lenne egyforma, az, hogy mekkora lesz majd eldönti az milyen felnit tudok hozzá szerezni.

Az első teleszkópok eresztik az olajat és a szára is kissé rozsdál. Nem szeretem a krómot de mivel itt műszakilag szükséges krómoztatni kell majd aminek ára van.

 

Továbbá gumikat is szerezni kell rá mivel ezek a terepgumik nem éppen utcára valók. (legalább a 18"-as jó lesz a Kawára.) Nagyjából 120/80 as jól mutatna rajta.

Az elektronikája 6V os generátoros, megszakítós, stabil előgyújtással. Nem a szívem csücske ez a technika, ezen mindenképpen változtatok. Ráadásul egy 12V-os nagyfeszültségű elektronikus szikrítás változó előgyújtással előhozna egy kis plusz teljesítményt anélkül hogy a motorhoz drasztikusan hozzá kéne nyúlni. Tudom nem old-school de ez nem látszik.

 

A teljessé igénye nélkül továbbá kell még kormány, kezelőszervek, egy lengőnyereg, lámpák, kipufogó, Izs 56 tank, Pannónia teleszkópburkolat. Ráadásul ezek csak a fő részek. A apróságokba bele sem mertem még gondolni. Lesz mit csinálni :D

5 megjegyzés:

  1. No fiatalember! 120/18as guma van nálam. Valamire elcserélhetjük. Pancsi teleszkópburkolat,ha nem kell csiribiri, az van ingyé.

    VálaszTörlés
  2. Humost be vagyokmrugva majd megbeszeljükhol laksz?

    VálaszTörlés
  3. Az nincs olyan messze. Én Harsányban. Majd összeírom mik vannak fölösbe és elküldöm privátban. Köszi a segítséget.

    VálaszTörlés