2013. november 13., szerda

Membrán vezérlés 2.rész

Eredetileg úgy terveztem hogy csak két részes lesz ez a munka, dehát az élet nem habostorta.
A mai napot leginkább Szepesi Nikivel tudnám jellemezni. Folyamatos szopás, aztán pedig megírom.


Először kivágtam, majd pontosan egyformára köszörültem a két oldalsó lemezt, össze jelöltem, méregettem, aztán kivágtam egyes lemezből a felső és alsó oldalát, hogy könnyebb legyen ívre hajtani. Majd átmentem a másik műhelybe ahol össze pöttyözték nekem, mivel a hegesztőgép itt még mindig széjjel van szedve.


De vékony volt a lemez sok volt a hő, és ilyen lett végül.


Hiába próbáltam nem sikerült vissza formálni, úgyhogy kerestem, és végül találtam vastagabb lemezt, és még egyszer nekikezdek. Legalább azt a pár hibát nem követem el újra amit ezzel még megettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése