2013. november 26., kedd

Meglett!

Nyáron amikor hazajöttem Németből kissé szétkaptam a Kawasakit, hogy a több mint egy éves állás után életet leheljek bele. Kimostam citromsavval a hűtőrendszert, kipucoltam a karbit a belekövült szmötyitől, gondoltam beleteszem végre az új termosztátot, ami a 2008 as megszorulás óta hiányzott belőle mivel túltágult és kiesett belőle a pöcök. Na és ekkor jött a gubanc, mivel sehol nem találtam a még tavasszal megvett cuccot. Anélkül nem akartam összerakni, úgyhogy megint állt egy pár hónapot. De most, hogy az évértékelő V.A.T.-tivornya lesz Répáshután, mindenképpen össze akartam rá rakni a gépet, hogy azzal mehessek a hegyen keresztül, és már épp meg akartam rendelni Vaterán egy másik termosztátot, amikor egy megérzéstől vezérelve odamentem az "elteszem jó helyre, hogy meglegyen" helyhez* és rátaláltam a hiányzó alkatrészre. A Kawasaki menetkész :D

Még körözési plakátot is kiraktam a műhely ajtóra, hátha valaki jártában-keltében rábukkan.

* Ez egy olyan hely ami az elrakás pillanatában a legideálisabb és felejthetetlenebb helynek tűnik. Ilyen helyre tettem Feri barátom nyakláncát is amit még a '09/'10 esz szilveszterkor hagyott el. Még most is nálam van, de azóta már kétszer megtaláltam a jó helyen :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése