2013. április 30., kedd

Elmúlt havi apróságok

Elmúlt hónapban nem sok szabadidőm volt és mindig csak egy kis félórás apróságokat csináltam ami nem volt elég, hogy kitöltsön egy önálló bejegyzést, de már ideje volt írnom valamit így összefoglalom ezeket.

Ergonómikusan kialakított munkatér :D

A miskolci börzén BT kinézte magának az Aprilia ülésemet, amit elcseréltem vele egy 16”-os alu ráfra hátra, amire a majdan Szabbésztól szerzendő 120as gumi kerül, és mellé esztergált nekem egy nagy anyacsavarból egy befogó darabot az alaplaphoz, hogy ki lehessen munkálni mint a másikat a CNC gépben.

A hátsó teleszkópok ügyében is tovább jutottam a buktatón ami már hetek óta hátráltatott és megakasztotta az egész összerakást. Sehol nem tudtam szilentet szerezni hozzá, pedig bejártam az összes szoci motoros boltot, és rotációskapa láncfűrész gazdabolt szaküzletet ahol reménykedtem benne hogy akad valami megoldás. Végül még a Billstein szaküzletbe is elmentem de ők se tudtak adni, csak ajánlottak egy lehetőséget ahol talán le tudják gyártani, de a fősuli miatt oda hetekig nem tudtam eljutni, de végül Szintén a miskolci börzén Gergőtől 200Ft ért megvettem a rég kinézett méhtelepes teleszkópjait amiből végül fel tudtam használni a szilenteket. 

A Solex karburátoromhoz a Gergőtől kapott Pannónia úszókból kis átalakítással sikerült forrasztanom egy megfelelő úszót ami tökéletesen pótolja az eredetit, igaz a kinézete nem a legjobb de a funkciójában nem zavarja. Úgyhogy mostantól van egy Solex karbi eladó/cserélhető  sorban olcsóért.


A karburátor szívatójának csavarját, pótoltam egy Pannóniáéval amiből le kellett esztergálni pár millimétert, de azóta jól funkciónál. Már csak a kinézetével kell kezdenem valamit.

Az Xmotoros történet lezárásaként, a 3000ft postaköltség fejében végül 5000Ft levásárlást kaptam, és jobb híján egy féklámpakapcsolós fékkaros gázszektort, és egy rég áhított talpas benzincsapot vettem belőle.
Persze végleg bebizonyosodott hogy semmit sem szabad venni tőlük, mert bebizonyosodott hogy amikor kibontanak valamit egyáltalán nem nézik meg milyen, most az volt hogy egy nagyonsűrű menetes metrikus csavart egy kis facsavarral pótoltak benne, de szerencséjükre itthon ezt tudtam pótolni és azóta hibátlan.


6 megjegyzés:

  1. Húúú, ...azok a teló rugók nagyon kellenének!!!!!
    Nem adod el???

    VálaszTörlés
  2. Amúgy is neked raktam félre, valahogy azt éreztem illene a motorodhoz, és gondoltam elviszem neked, amikor megyek Szabbészhoz a gumiért meg foncsorért.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyesen gondoltad!!! :))
    KÖSZÖNÖM!!
    "Csak" 15 éve keresek ilyen rövid, és hordó alakú rugókat...
    Sőt még krómozottak is!! ...Így már olyan mint egy halálos beteg, gazdag feleség.
    Akkor még nem küldte el neked Szábbész a cuccot??
    Mikor jössz??

    VálaszTörlés
  4. Még nem, nem volt itthon, meg beszéltük hogy veszek tőle egy gumit amiért majd elmegyek. Fölösleges lett volna postán elküldeni, nem sürgős.

    Belül a krómja lehet nem tökéletes de az is lehet hogy csak koszos, majd megnézem ha hazaértem.

    Konkrét időt még nem tudok mondani majd csak ha hazaértem, de előtte időben szólok.

    VálaszTörlés
  5. Nem a króm a lényeg, legalább látszik hogy régi.
    Nekem sem sürgősek a rugók, ráérsz velük.
    A lényeg, ...hogy ne felejtsd el!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :)

    VálaszTörlés
  6. Összeraktad már a hátulját? Mikor lesz már kéééész? Utánfutó lesz hozzá???
    Grómozott pszingelvilla lesz benne? Me a dzsopperokban olyan van,,,,,,én láttam már....tvben. De attól még biztos jó. Háttámla hari-dévicconos? Meg vejcenhájnc kimufogó!! Azt mondták hogy az jó. de csak ha fényes! Neked "fénylik" a motorod?
    :D

    VálaszTörlés