Elmúlt
hónapban nem sok szabadidőm volt és mindig csak egy kis félórás apróságokat
csináltam ami nem volt elég, hogy kitöltsön egy önálló bejegyzést, de már
ideje volt írnom valamit így összefoglalom ezeket.
Ergonómikusan kialakított munkatér :D
A
miskolci börzén BT kinézte magának az Aprilia ülésemet, amit elcseréltem vele
egy 16”-os alu ráfra hátra, amire a majdan Szabbésztól szerzendő 120as gumi
kerül, és mellé esztergált nekem egy nagy anyacsavarból egy befogó darabot az
alaplaphoz, hogy ki lehessen munkálni mint a másikat a CNC gépben.
A
hátsó teleszkópok ügyében is tovább jutottam a buktatón ami már hetek óta
hátráltatott és megakasztotta az egész összerakást. Sehol nem tudtam szilentet
szerezni hozzá, pedig bejártam az összes szoci motoros boltot, és rotációskapa
láncfűrész gazdabolt szaküzletet ahol reménykedtem benne hogy akad valami
megoldás. Végül még a Billstein szaküzletbe is elmentem de ők se tudtak adni,
csak ajánlottak egy lehetőséget ahol talán le tudják gyártani, de a fősuli
miatt oda hetekig nem tudtam eljutni, de végül Szintén a miskolci börzén
Gergőtől 200Ft ért megvettem a rég kinézett méhtelepes teleszkópjait amiből
végül fel tudtam használni a szilenteket.
A Solex karburátoromhoz a Gergőtől kapott Pannónia úszókból kis átalakítással
sikerült forrasztanom egy megfelelő úszót ami tökéletesen pótolja az eredetit,
igaz a kinézete nem a legjobb de a funkciójában nem zavarja. Úgyhogy mostantól
van egy Solex karbi eladó/cserélhető
sorban olcsóért.
A karburátor szívatójának csavarját, pótoltam egy Pannóniáéval amiből le kellett esztergálni pár millimétert, de azóta jól
funkciónál. Már csak a kinézetével kell kezdenem valamit.
Az
Xmotoros történet lezárásaként, a 3000ft postaköltség fejében végül 5000Ft
levásárlást kaptam, és jobb híján egy féklámpakapcsolós fékkaros gázszektort,
és egy rég áhított talpas benzincsapot vettem belőle.
Persze végleg bebizonyosodott hogy semmit sem szabad venni tőlük, mert bebizonyosodott hogy amikor kibontanak valamit egyáltalán nem nézik meg milyen, most az volt hogy egy nagyonsűrű menetes metrikus csavart
egy kis facsavarral pótoltak benne, de szerencséjükre itthon ezt tudtam pótolni
és azóta hibátlan.
Húúú, ...azok a teló rugók nagyon kellenének!!!!!
VálaszTörlésNem adod el???
Amúgy is neked raktam félre, valahogy azt éreztem illene a motorodhoz, és gondoltam elviszem neked, amikor megyek Szabbészhoz a gumiért meg foncsorért.
VálaszTörlésNagyon ügyesen gondoltad!!! :))
VálaszTörlésKÖSZÖNÖM!!
"Csak" 15 éve keresek ilyen rövid, és hordó alakú rugókat...
Sőt még krómozottak is!! ...Így már olyan mint egy halálos beteg, gazdag feleség.
Akkor még nem küldte el neked Szábbész a cuccot??
Mikor jössz??
Még nem, nem volt itthon, meg beszéltük hogy veszek tőle egy gumit amiért majd elmegyek. Fölösleges lett volna postán elküldeni, nem sürgős.
VálaszTörlésBelül a krómja lehet nem tökéletes de az is lehet hogy csak koszos, majd megnézem ha hazaértem.
Konkrét időt még nem tudok mondani majd csak ha hazaértem, de előtte időben szólok.
Nem a króm a lényeg, legalább látszik hogy régi.
VálaszTörlésNekem sem sürgősek a rugók, ráérsz velük.
A lényeg, ...hogy ne felejtsd el!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:)
Összeraktad már a hátulját? Mikor lesz már kéééész? Utánfutó lesz hozzá???
VálaszTörlésGrómozott pszingelvilla lesz benne? Me a dzsopperokban olyan van,,,,,,én láttam már....tvben. De attól még biztos jó. Háttámla hari-dévicconos? Meg vejcenhájnc kimufogó!! Azt mondták hogy az jó. de csak ha fényes! Neked "fénylik" a motorod?
:D