2013. március 29., péntek

Mikuni Corp

Szereztem egy 36-os Mikunit az Izsre, amikor kibontottam és elkezdtem ellenőrizni a szivató foglalatába beletört a műanyag csavarja. Fasza...


A megmaradt hatlapfej részét leroppantottam róla fogóval így már hozzáfértem a rúdhoz, ráfogtam és egy másik fogóval lehúztam a végéről a műanyag gombot, és jött az agyalás a csonkot hogyan operáljam ki. sehogyse sikerült elforgatni benne, így megnéztem mi van kéznél egy radikálisabb beavatkozáshoz. találtam is egy vezetékforrasztáshoz való öngyújtót.

Az egyik darabon kipróbáltam hogy reagál a tűzre. Szépen felizzott.

És szerencsére nem olvadt, hanem porladt.
Ekkor nekikezdtem a bent lévő részt egy oldalon melegíteni. miután felizzott megkapargattam egy vékony imbuszkulccsal, kiszórtam a hamut, és újra és újra ismételgettem amíg végül meg nem mozdult. Ezután már könnyen ki tudtam forgatni belőle.

A Kawasakiból kivettem a szivatót, szerencsére egyezett, és próba után tökéletesen működött.

Ezután eszembe jutott hogy megnézem a többi részét is, nem volt vele semmi gond, az úszóházban még volt pár csepp benzin is. Még jó, hogy nem gyulladtam ki.


 Egy kis agyalás és membrán is lesz gépen. Megy majd mint a disznó!

2 megjegyzés:

  1. Na, ettől tényleg menni fog mint a disznó!!!
    Harley-kon is láttam már ilyet, amúgy ez nem olcsó karbicsek.

    VálaszTörlés
  2. Régóta fájt már a fogam valami hasonlóra de horror áron voltak csak. Ez meg jóárasítva volt úgyhogy lecsaptam rá. (Még maradt is a kerékagy árából :D ) Gondolom amiatt, hogy a csavar bele volt törve és meg akart szabadulni tőle, és most örül, hogy jól "rámsózta". Onnan gondolom, hogy látszott rajta hogy pillanatragasztózva volt, azért is tört el rögtön ahogy ki akartam csavarni.

    VálaszTörlés