2012. október 20., szombat

Zsóry tankja

 
Gyorsan nekiestem megjavítani Zsóry tankját, hogy minél előbb látható legyen mi kell hozzá, és a szünetben legyen időm befejezni. Drótkoronggal letisztítottam és kiderüt az alja is ki van rohadva nem csak a közepe. 

 Nem estem kétségbe, Az enyém is szinte ugyanilyen volt.

 Miután teljesen lepucoltam következett a már ismert lépés, az amputáció.

Ezzel viszont könnyebb dolgom lesz mint az IZS tankkal mivel elöl hátul szögletesen van hajtva a nyereg, így nem kell ívekkel szerencsétlenkedni.

A belseje, egy méhtelepen talált tankhoz illően néz ki, ezzel nincs is semmi probléma. Miután kikentem rozsdamaróval szerencsére nem jöttek elő újabb lyukak.

Amint meglesz a lemez, és az ón már folytatom is. Addigis dolgozzon csak a rozsdamaró kívül belül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése