2012. október 17., szerda

Hutyradék

Amikor nekikezdtem megírni a beszámolót erről a szarról, elkezdtem gondolkodni mivel is tudnám bevezetni. Rájöttem hogy nem is tudom pontosan az összes paraméterét, ezért megkérdeztem az alkotóját pontosan miből is van.


A gép forog, az alkotó pihent agyú. Napokig eljár kukázott tengelyein, 
mig elve szar csapágyait újítni kell. El hát a MÉH telepre, újat kukázni, Kezdjétek végtelen gányolásaitokat.
(Madách után szabadon)

Nagyjából ez az érzés fogott el amikor először megláttam ezt a kreálmányt.
Nem találok rá szavakat így bemutatásként álljon itt, a mester általi leírás.
- Cső!
Pontosan miből is van a Hutyradék?

- Rozsdából meg festékből :D
simson star blokk
riga váz
komár tank
simson hátsó lengővilla
gázcső
bicajkonzolok és markolat
festékes doboz
lapát
alufólia foncsor
szigszalag
hegesztés
babetta felnis simson dobos kerék oldalkocsiról kukázott barom gumival
az ülése egy darab deszka meg egy szivacs belehúzva egy tápos zsákba
N durro könyök
egyedi rezó
kb ennyi
 Mintha egy katonai, kismotor a háború óta egy tyúkólban lapult volna.
 A hanghatás megvan.

 Milyen kis kreatív ez a Tomi!

 Jobb kéz: gáz és hátsó fék,
Bal kéz lent: kuplung
Bal kéz fent: első fék

 Kizárólag elhasználódott, szarrákopott csapágyakkal generálozva...

 ...és hát egy ilyen blokk megköveteli a német tuning kipufogórendszert.

 Meg is van az eredménye.

 
És tényleg működik!!!
Milyen büszke magára?!?! :D

1 megjegyzés: