Nem vásárolni mentem, csak a WM tankot akartam elhozni amit megkért hogy az enyémhez hasonlóan javítsak meg neki a csepelre.
De ha már ott voltam Dani portékájából kiszemeltem egy ledesre alakított index garniúrát elektronikával, és egy régi magyar gyártmányú hátsólámpát. A féklámpája még narancssárga. Már megérte bemenni.
De ha már ott voltam Dani portékájából kiszemeltem egy ledesre alakított index garniúrát elektronikával, és egy régi magyar gyártmányú hátsólámpát. A féklámpája még narancssárga. Már megérte bemenni.
Az index fémházas és a nyele is esztergált fémcső, nem gagyi műanyag, az izzók meg át vannak alakítva erős fényű ledre. Az üveg ki van törve belőle és a két szálra, ami eredetileg a volframátot tartja rá van forrasztva a led. Aksiról kipróbáltam nagyon jó fénye van. A hátsó lámpába is ezzel a módszerrel fogok égőt csinálni így mindössze a H4-es égőnek lesz nagy fogyasztása az épített motoron, elég lesz rá a gyengébb gyújtás is, az erősebb meg mehet az oldalkocsisra hogy bírja az oldalas izzóit is.
A börze másik jó oldala, hogy látni igazi különlegességeket is. II. világháborús oldalkocsis BMW, régi Wartburg gyönyörűen restaurálva és sok egyéb.
Továbbá Tomi is elhozta az új motorját amire a Bombert cserélte le.
Az új gépszörny nem más mint a Hutyradék. Ebből most csak egy kis előzetes mert szerintem megérdemel egy saját posztot, videóval.
HUTYRADÉK... HAMAROSAN!
Nem cseréltem le az is megvan csak mos, hogy már kész van a hutyradék úgy gondoltam ez jobban illik a miskolci börze színvonalához :D
VálaszTörlés