2012. október 14., vasárnap

Zsóry bőrze Miskolcon

A miskolci veterános társaságunk egyik oszlopos tagja, a nemzet postása megszervezte az idei utolsó Zsóry veteránmotor börzét. Nem egy nagy rendezvény, de akadnak jó cuccok és a hangulat is családias mivel mindenki ismer sokmindenkit.


Nem vásárolni mentem, csak a WM tankot akartam elhozni amit megkért hogy az enyémhez hasonlóan javítsak meg neki a csepelre.


De ha már ott voltam Dani portékájából kiszemeltem egy ledesre alakított index garniúrát elektronikával, és egy régi magyar gyártmányú hátsólámpát. A féklámpája még narancssárga. Már megérte bemenni.


Az index fémházas és a nyele is esztergált fémcső, nem gagyi műanyag, az izzók meg át vannak alakítva erős fényű ledre. Az üveg ki van törve belőle és a két szálra, ami eredetileg a volframátot tartja rá van forrasztva a led. Aksiról kipróbáltam nagyon jó fénye van. A hátsó lámpába is ezzel a módszerrel fogok égőt csinálni így mindössze a H4-es égőnek lesz nagy fogyasztása az épített motoron, elég lesz rá a gyengébb gyújtás is, az erősebb meg mehet az oldalkocsisra hogy bírja az oldalas izzóit is.

A börze másik jó oldala, hogy látni igazi különlegességeket is. II. világháborús oldalkocsis BMW, régi Wartburg gyönyörűen restaurálva és sok egyéb.


Továbbá Tomi is elhozta az új motorját amire a Bombert cserélte le.


Az új gépszörny nem más mint a Hutyradék. Ebből most csak egy kis előzetes mert szerintem megérdemel egy saját posztot, videóval.


HUTYRADÉK...     HAMAROSAN!

1 megjegyzés:

  1. Nem cseréltem le az is megvan csak mos, hogy már kész van a hutyradék úgy gondoltam ez jobban illik a miskolci börze színvonalához :D

    VálaszTörlés