2012. augusztus 27., hétfő

Oldalkocsi

Sikerült szereznem egy oldalkocsi csónakot. Velorex 562 ami azért jó mert üvegszálas és könnyű.....
a motornak, de nem az ha kézben vonattal kell vinni Máriaudvarról (Vác mellől) Miskolc mellé.

 A furikos segítség, csak a háztól az állomásig tartott.



Odafelé a vonat végén ültem, és nem láttam hogy már a váci állomáson vagyunk így túlmentem Verőcére, sebaj mert ott van egy barátom, aki kocsmáros (Kolozsvár 2010 bejegyzésből már ismerős lehet) így hasznosan tudtam eltölteni az időt míg a vonatra vártam.


A vonaton Pestig nem volt semmi gond, de a metróba a nyugatinál már nem engedtek le mondván hogy túl nagy. Persze csak azután hogy kijukasztottam a jegyet. Abból a szempontból rendesek voltak, hogy azt tanácsolták próbáljam meg a4.6 os villamossal a blaháig onnan meg a 173 as busszal a keletiig, mert azon nincs ellenőr, de számítsak rá ha mégis lenne és meglát ezzel 16000 Ft-ra büntet. Ebből levonva a logikus következtetést, nem vettem jegyet mivel ígyis-úgyis büntetnek ha jönnek. Hátsó ajtón felszállva nem volt semmi gond, mindössze az emberek kérdezgettek hogy mit csinálok.

Vácról a Nyugatiba

A Keletiben éppen elértem a vonatot, de a kallernak nem igazán tetszett, de végülis ő is rendes volt engedett felszállni. Ekkor jött az a rész, hogy "nabazmeg, elhagytam a vonatjegyet" de végül a kaller elhitte hogy volt jegyem. Végülis ki lenne olyan hülye, hogy pont az ellenőr mellett száll fel a vonatra, egy oldalkocsival, jegy nélkül?

Keletiből Mezőkövesdig

Kövesdre már öcsém eljött értem kocsival, onnan azzal vittük tovább hazáig. Itthon szemügyre vettem a kis apróságokat amit adott még mellé.


Öt gyári index hibátlanul, ezek még jól fognak jönni, és egy gyári új kormányindex csomag az eredeti csomagolásban relével kapcsolóval. Motoron még nem volt sose. Régebben már megfordult a fejemben, hogy ilyet teszek az épített Izsre, most pedig az ölembe hullott egy nem is akármilyen darab. Ami a legjobban tetszik, hogy az egészért mindössze 3000Ft-ot kért. Megint jóljártam. Megérte az izzadságot :D

Az elsőszériás Soundheight 69 póló viszont elszaladt útközben :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése