A kosz alatt a króm teljesen jó. Ez csak rozsdavédelmi szempontból jó mert nem szeretem a csillogását.
A küllőanyákat csak két oldalról, csavarhúzóval és fogóval tudtam letekerni össze volt gyógyulva hiába adtam neki a WD-40-el.
Ezután jött az első kerék. Miután levettem róla a gumit és megláttam az anyákat majdnem agybajt kaptam, annyira össze volt rohadva. Nem akartam még egyszer végig kílódni azt amit a hátsóval, az anyák úgyis szemétbe mennek ezért elflexeltem a küllőket közvetlenül az anyák alatt. A tervem az, hogy méretre vágatom és újra mángoroltatom bele a menetet és ezekkel fűzöm össze az agyat és a 18"-os ráfot.
A küllőket ezután a már bevált vízkőoldóban áztattam fél órán át..
Ezután jött az első kerék. Miután levettem róla a gumit és megláttam az anyákat majdnem agybajt kaptam, annyira össze volt rohadva. Nem akartam még egyszer végig kílódni azt amit a hátsóval, az anyák úgyis szemétbe mennek ezért elflexeltem a küllőket közvetlenül az anyák alatt. A tervem az, hogy méretre vágatom és újra mángoroltatom bele a menetet és ezekkel fűzöm össze az agyat és a 18"-os ráfot.
A küllőket ezután a már bevált vízkőoldóban áztattam fél órán át..
Nem kellett kavargatni se hogy így pezsegjen. Rögtön lemarta róluk a szürke oxidot.
Balra a hátsó kerék küllői amiket nem tisztítottam, Jobbra az elsőé a fürdő után.

Sajnos 10 küllő elkezdett rozsdálni és megsérült a galvanizálás rajta, ezt majd javítani kell miután kész az átalakítás. Nem tudom a küllős így is elvállalja e, hogy csak vágni és menetelni kell, de jobban bízok a gyári japán anyagban mint a kisipari kitudjamilyenben.
Ez kerül a közepére.
A régi és az új ráf.
A felnit az agy matt fekete színére akarom festeni, a küllőket pedig nem csillogósan de fényesen hagyom.
Milyen márkájú vízkőoldót használsz?:D
VálaszTörlésHa jól emlékszem Harpic Powerduck. Már ha van ilyen. WC be való.
VálaszTörlés