2012. július 19., csütörtök

2012 nyár

Elindultam hát Nagybányán át Kézdivásárhely mellé a Székely Szigetre.

 
Legnagyobb meglepetésre a románok propellersebeséggel csinálják az utakat, lehet rájöttek, hogy úgy illik visszaadni a kölcsön kapott dolgokat amilyen állapotban megkapták. 2009-ben voltam itt először, és és már akkor szar volt ez az utca, most amikor megérkeztem is az volt de másnap erre keltem.

A helyi értelmiség most se hazudtolta meg önmagát.

A kisebbségi komplexusukból sem gyógyultak ki.

Ehhez meg már nem fűzők hozzá semmit se. (Babetta, kétoldalon támasztókerékkel)

 Székely Sziget

Mivel nem volt térerő (hál'istennek) A telefont kikapcsoltam és leraktam nekem több kép nem készült itt.

Csíkszeredai csendélet.
Történt egy kis meghibásodás útközben (már odafelé) így Nagybányán kénytelen voltam elmenni egy "szakszervízbe" ahol egy három nyelven beszélő (komolyan) szerelő alig másfél óra alatt rendbe hozta a dolgokat. A fékmunkahenger porvédő gumijai kiszakadtak ami miatt lerakódott a por, ezért nem ment vissza a helyére a fékbetét így állandóan fogott, ami miatt a felni is már felforrósodott.
A két első kereket levette, leszedte a nyergeket szétszedte a munkahengereket, kitisztította, újratöltötte a rendszer fékfolyadékkal és végül lelégtelenítette. Mindezt 70 lejért. (kb 4300Ft) azóta se volt vele semmi gond.

Hazatérve átszabattam a frizurámat egy kicsit. Majd mentem tovább Magyar Szigetre, de már vonattal.

 Palmetta

 Fejbőr

 Romantikus Erőszak

Kategori C

Saga

PéCsé, pedig már alig bírta tartani, a nyakbavett valakit.

 Ez pedig az alkotása amit a gyereksarokban követett el. Ledarálunk minden cigány csecsemőőőőőőőt! felkiáltással. :D
Ő pedig Ralf, Marseilleből. Éppen encsi bort iszik, két éve pedig úgy fejbevágta a barackpálinkám, hogy még most is emlegette, idén pedig meghálálta egy marseille-i különlegességgel.

Hazaérve pedig még egy napig volt szerencsém élvezni Evelyn és Bebe társaságát ami nem csak azért volt jó mert szépek,...
... hanem azért is mert sütni is tudnak.

Nagyvonalakban így történt számomra a Kárpát medence 2012.évi két legnagyobb nemzeti rendezvénye, de szándékosan nem mesélem el részletesen mivel túl hosszú lenne, (milyen elmagyarázni egy francia lánynak hogy készül a hurka, közrefognak az olaszok mert magyar vagy és addig nem engednek tovább míg meg nem iszol velük egy sört és el nem éneklitek együtt az Avanti ragazzi.... dalt, Laci kocsmája, stb)  és a többi már túl személyes, de akit érdekel, jöjjön el jövőre és nézze meg a saját szemével, és váljon maga is részesévé, milyen is az, amikor összejön a nagy család a Csattogó völgyben Verőcén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése