2012. február 20., hétfő

Szenegáli Angéla

Betalált egy e-mailban átverős házassági ajánlatot tevő pénzzel lehúzó valaki. Az ilyeneket törlöm de most kedvem támadt, hogy trollkodjak egy jót. Íme az első levélváltás. Ő angolul, és googlefordítómagyarul ír. Küldtem neki egy magyar nyelvű választ, és mellékeltem neki a google fordítást.




Helló. Remélem, hogy ez a levél nem találkozunk jó egészségben. Ha így hála Istennek. A nevem Miss Angela Beka. én egy egyedülálló fiatal lány Szenegál. Szeretnék megismerkedni veled, és talán tudjuk fejleszteni komoly kapcsolatot. Kérlek írj vissza az e-mail címem, (angel_beka85@xxxxxxxxxxx).
Köszönöm.
Angela


Hello. A legjobb időben érkezett a levél. Sajnos nemrég vesztettem el a családomat egy autóbalesetben. Egyedül maradtam. Örülök, hogy van valaki akivel kapcsolatot építhetek. A baleseti kártérítésből vidékre költöztem és még magányos vagyok. Örülök egy társnak.
Bence



Vajon mi sül ki belőle?

2 megjegyzés: