2012. február 18., szombat

Leletmentés

Hozzám került két kosár Izs alkatrész. Ez az első részlete a halomnak.Nagyrészt ezek árvízkárosult alkatrészek. Van köztük légszűrő, váltó, kuplung, küllők, csavarok, fesszabályzó, kipufogócsonk, miegymás. Igazából ez csak a nagy alkatrész halomhoz tartozó "viddinneneztis" szekció.

 Ránézésre csak iszapos papírhulladék.

 De minden kis fecniben...

 ...rejtőzött valami.


Igaz egy csapágynak ennyi rozsda már a halálát jelenti, de például a kuplungkosár még menthető.


Csak az iszaptól ilyen. Rozsda csak felszíni van rajta. (A teáskanna is a cuccok között volt.)
Találtam váltó alaktrészeket, primer fogaskereket, kis lánckereket, Amik menthetőnek néznek ki, jó lesz vésztartaléknak ha valami gebasz lenne.

Mindenesetre a a legjobb lelet ez volt.

 Kívülről letisztogattam, aztán szétszedtem hogy a belsejét is rendbe tegyem ha lehet, de nem lehetett mert nem volt mit rendbe tenni belül.


Még a csavarok se voltak berohadva amik a burkolatot tartották. Könnyedén lejött rögtön.

Ezen belelkesedve kikerestem a porból a legutolsó kis alátétet is mert semmit nem akartam veszni hagyni kitudja milyen kincs lapul még a szemétben. Elég sok kis apróságot találtam amiért megérte. Egy idő után azt vettem észre, hogy már nem is a kosár alján hanem a műhely padlóján bogarászok az iszapban mivel a kosár alja teljesen szétmállott.


Már régóta lehettek így becsomagolva. Az egyik újságot sikerült épségben szétszedni és ezt találtam benne.

 Hírek, Táskarádió, Poptarisznya...
 Rába ETO-FTC
 Hullámhossz méterben is meg van adva :D

Mai termés:

Ezért szeretem a veteránozást mert sose lehet tudni honnan mi kerül elő. És még ezután fogom elhozni az alkatrészek nagy részét és tudom, hogy abban lesz csak az igazán érdekes dolog.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése