2012. február 22., szerda

Közlemény és Szenegáli Angéla 2.rész

Kedden ki kellett pakolnom a műhelyt, mert a befejező munka kezdődik el pénteken, konkrétabban lebetonozzák és leburkolják. Addig nem tudok mit csinálni a motorral sajnos. Minden cuccom át lett pakolva egy kupacba.


Egykét ismeretlen újdonság ezen a képen is feltűnhet a törzsközönségemnek, de a visszatérés után jön csak az igazi csemege. Addig is, az uborkaszezon alatt szórakoztasson minket az afrikai bőrfotelos menekülttáborok mindig jólöltözött fekete pontja, Szenegáli Angéla, és a második levélváltás.

Ime:



Kedves,

Hogy van ott? Ami engem illet, én jól vagyok itt Dakar-Szenegál. A nevem Miss Angela Beka, az Ivory Coast-(Nyugat-Afrika) élő, jelenleg a menekülttáborban itt Dakar miatt a polgárháború folyik hazámban. Én 23 éves fiatal lány. Egyedülálló vagyok, soha nem ment férjhez. Én egy drop-out Egyetem után a hirtelen halál szeretett szüleit.
A késői apám Dr Salamon Beka volt helyettes a kormány idején a rendszer késői elnök Robert Guei azelőtt a lázadók megtámadták a házunkat, ami egy korai reggelen megöli az anyámat és az apámat.
Sikerült csinálnom az utamat egy közeli ország Szenegál, hol él most.
Szeretnék többet megtudni rólad. Tied kedvel és idegenkedik, a hobbik és mit csinál jelenleg. Azt fogja mondani, többet magamról a következő postámban.
Mellékelem itt képeimet neked, bár nem vagyok fotogén, hogy minden, remélem, nem bánnám.
Azt várom, hogy hallani rólad leghamarabb.
Üdvözlettel,
Angela


Sieg Heil!

A képet nézve átérzem a menekülttábor borzalmait. Látom csak egyszerű szalagfüggöny van, nincs lég kondicionáló. Látom kevés és rossz ruhád van. A bőrfotel is kopott. Nem szeretnék menekülttáborban lakni. Úgy tudom ott nagyon meleg van. Az ember nem bírja ki. Itt melegszik az időjárás. Ma 8 fok volt. Gondolom ott 15 fok van a melegben. Szerencsére Dakarba már nem mennek a versenyautók. Rossz ha hangosak a motorok közel a házhoz. Néztem a képedet. Fotogén vagy. A hazámban azt mondják a vakló is falnak szalad tőled. Örülök hogy írtál.

Bence
(Direkt írok így, hogy a google fordító megbírkózzon vele)



A végére pedig csak egy kis kitekintés.


Úgy érzem, már nem kizáró ok nálam a vízhűtéses blokk. Csak jól kell megcsinálni.

5 megjegyzés:

  1. Előbb azért megkérdezhetted volna, hogy tud-e pénztárcát varrni?!

    VálaszTörlés
  2. Fasza a tank meg a sárvédő!!

    Szép a hercegnőd is, SOK BOLDOGSÁGOT nektek!!
    Mikor indusz a Paris-Dakaron??
    ;-))

    VálaszTörlés
  3. Az én hercegnőm?! Meg fogsz te még lepődni :D

    VálaszTörlés
  4. Meg lepődni?!
    Csak nem rám akarod sózni???
    Remélem nem adtad meg a privát címem neki?????
    ;-)
    Akkor inkább a Szábbészét!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem van szép MAGYAR barátnőm! Az Angéla ha megtudná összetörne a kicsi csokiszíve! :D

      Törlés