2013. február 9., szombat

Helyzetjelentés

Vége a vizsgaidőszaknak, újra a motorokkal tudtam foglalkozni egy kicsit. Időközben elkészült az oldalkocsi kerékagy felszabályozása, a lendkeréké még várat magára egy kicsit. De az eddigi eredmény nagyon tetszik.

Se ujjbeggyel se körömmel se nyelvvel nem lehet érezni az előtolás mértékét.
Az oldalkocsisnak is elkezdtem összerakni a fő részeit, de megakasztott az hogy a teleszkóp ami van bele szar volt, kifosott az össze olajat és a szilentek is kimentek benne. Ezzel elment az egész hetem mivel a ruszkik igen érdekes dolgokat alkalmaztak benne. Szabvány szimering, ugyanmár.

Az eladó se látott még ilyet az SKF nél.


Szögletes O gyűrűt is csak körprofilúval tudtam helyettesíteni de jól dolgozik ez is.

Szerencsére sikerült kiokoskodni, hogy jó bele az MZ-be való 10x19x7-es szimering és két gumikarikával (24x16x2,5 és 16x10x2,5) pótolható ez a karimás szar.

A Bilstein se tudott katalógusból szilentet adni és a szockómotoros boltokban se láttak még ebbe valót, de kaptam egy elérhetőséget, ahol legyártják.

A mai nap sikere pedig egy kedves öregúrnak köszönhető, akinek van egy Jawája amihez kellett neki egy sárvédő, mert az övével valami lett. Emiatt vett egy komplett motort, amiről átrakta a sárvédőt a többire meg nem volt szüksége. Nekem meg épp kapóra jött.

 Hibátlan krómozású kerekek, egy jó és egy közepes gumi.

 Duplex féklap 90%-os fékbetétekkel.

Egy pár jó teleszkóp, ami mindig jóljön, és egy nagyon fasza villahíd ami önmagában is megér egy történetet de mindent a maga idejében.

4 megjegyzés:

  1. Láttam hogy keresel első villát, ez nem jó?

    http://vateraauto.hu/hirdetes/jawa-350-es-egyebb-alkatreszek-IDKSKT.html

    VálaszTörlés
  2. Köszi, de már postán van egy amit találtam, meg elég rossz a kép de nekem úgy tűnik ez még a korábbi fajta.

    VálaszTörlés
  3. Múltkor méh telepen volt. Nem hoztam el, mert féltem hogy elfertőz valamit a garázsban

    VálaszTörlés
  4. Szábbész, ..be kell adatni a "J1W1" elleni óltást!!
    Nekem már kiskoromban beadták, 20 évesen el is kaptam egy szép nagy Californiát :)

    VálaszTörlés