2013. február 15., péntek

Fajkeveredés

Rájöttem én voltam a hülye amikor egy japánt akartam összeházasítani egy kelet európaival. Már tudom rossz ötlet volt. Az ilyen keveredésekkel mindig csak a baj van. Először a villahíd probléma, aztán hogy az lett jött a nyakcső, csapágyazás, túlfordulásgátlás, túl nagy utánfutás a teleszkópszár miatt. Szabbész is rosszat tapasztalt azzal a teleszkóppal.


De miután megszereztem azt a Jawa villahidat már ránézésre látszott, hogy jó az Izsbe. Rápróbáláskor pedig kiderült, hogy valóban mivel még a csapágyak is egyeznek.


Ekkor öröm lett úrrá a háznál, nosza kerítsünk is hozzá egy pár teleszkópot is de izibe, és aztán lesz itt minden, egyező geometria, duplakulcsos dobfék, jófajta futómű.

Veterán fórumon meg is tudakoltam, pontosan milyen tipus is kell nekem. Több is jó hozzá mégpedig a CZ 485, CZ 472/5, Jawa 638. Neten hamar találtam is egyet mégpedig az Xmotor.hu, online motorbontóban. "Jawa 638 350 motorról bontott első villa/teleszkóp, remek állapotban." így hirdették. Na ezt nekem találták ki gondoltam.


Hétfőn a kollégiumból meg is rendeltem, és már terveztem is, hogy most hétvégén hazajövök össze is rakom a motort végre saját lábán áll majd az épített gép. Csütörtökre a csomag meg is érkezett, estére én is itthon voltam, a csomag a műhelyeben, kés a kézben kibontom és végre előkerült a várva várt darab. Első dolgom az volt hogy a gumiharmónikák alatt megnézzem milyen a szár. Gyanús volt, hogy a bilincsek csvarjait még fogja a festék. Átvillant az agyamon, hogy ezek, ezt hogy a faszomban ellenőrizték le, ha még ez a csavar is bontatlan.
"Remek állapotban" az Xmotor.hu-tól.

Ezután felvettem velük a kapcsolatot, és a történet egy része meg is volt írva, de "kiérdemeltek" egy saját bejegyzést, amit a hamarosan bekövetkező végkifejlet után közlök.

Addigis véssétek az eszetekbe:

SOHA SEMMIT AZ XMOTOR.HU-TÓL!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése