2012. szeptember 29., szombat

Oldalkocsi 2.rész

Frissítés: FIGYELEM! Ha üvegszálas cuccal foglalkozol, kizárólag hosszú ujjúban mert a szegecsek kifurkálása is csinált annyi üvegszál darabot, hogy még most is viszketek.

A két héttel ezelőtt előkészített cuccok még nem jöttek vissza a homokolótól, de megérkezett postán az oldalkocsi ülése.

 Kicsit több munka lesz vele mint gondoltam, de egy kis lakatolással ez sem megoldhatatlan. A szivacs is jó.


Ezután mivel mást nem tudtam csinálni hozzáfogtam a csónak szétszedéséhez. A kéder gumit felhajtva kifúrkáltam a szegecseket ami meg is volt hamar, de aztán jött a neheze, az alján berohadt tartókonzolokat kellett leszedni.



Így már az aljához is könnyebb hozzáférni.

Az első csavart WD-40 el kínáltam meg és kb 20 perc volt mire leszenvedtem róla az anyát, de aztán rájöttem hogy fölösleges finomkodni, úgyis használhatatlanok már. Onnantól kezdve direkt nem lazítottam őket és inkább eltörtem. Hamarabb végeztem így.

A homokoló pedig hamarosan nagyot fog köszönni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése