2012. január 24., kedd

Műhely dekoráció

Hamarosan teljesen kész a műhelyem, és úgy gondoltam nem hagyom a falakat fehéren. Ezt egy kis idő alatt a koszolódás is megoldotta volna de akartam valami egyedibbet. arra gondoltam, hogy valami 3D falfestményt készítek. Gondoltam többféle lehetőségre is. Motoros, hooligan, radikális, nemzeti, vagy valami rasszista témában. Az élet megint megoldotta a problémát.

Rejtélyes módon a birtokomba került pár rendőrautó alkatrész. A téma így adott. Egy téglára állított összevert sünverda lesz. (Borsod megyei motívum :D )
A falra csavarozom és körbefestve kiegészítem.
Valami ilyesmi lesz.

5 megjegyzés:

  1. Brutálisss!!
    De én nem tenném a műhelybe, mert frusztrálna hogy folyamatosan figyelnek.
    Inkább budi-ajtónak csinálnám meg hogy az ilyedségtől könnyebben szarjak. ;-)

    Amúgy neked hogy-hogy nincs még eleged belőlük??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bazz!!! :D
      Nekem nem akartak ilyet adni a méh telepen!. Qva annyukat!.Azt mondták semmilyen esetben nem vihetem onnan! Mákod van.!

      Törlés
  2. Azért lesz szétvert rendőrautó. Vízágyú jobb lenne de az nem fér be. :D

    VálaszTörlés
  3. Itt egy érdekes, IZH Planeta 2 bobber építés:

    http://www.jockeyjournal.com/forum/showthread.php?t=78615&showall=1

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez Jupiter 2, nem rossz gép, sokkal ritkább nálunk, mint a Planéták, viszont a hangja sem olyan jellegzetes meg vezetni is teljesen más élmény.

      Törlés