2012. január 20., péntek

Kawasaki

A törzsközönségem kérésére íme a "Kawa". '94-es évjáratú KDX 125. 2008 tavaszán vettem majd miután az eltűnt hűtővíz miatt megsült a blokk, kapott egy teljes motor generált. Henger, dugó, csapágy, szimmering, tömítések. Nyár elején rászántam magam, hogy küllemileg is rendbe rendbe rakjam.

Szerencse, hogy otthontól "csak" 8km-re történt.

 Az idők során felgyülemlett vészmegoldásokat távolítottam el melyek a hazáig jó lesz jegyében születtek de olyan jól, hogy tovább maradtak. Ehhez lebontottam az idomokat és az összes csavart (sok csak drót volt) újra cseréltem, a szakadt gázbovdent újra cseréltem, kipufogót kiégettem újrafestettem, hajlott kormányt cseréltem, repedt lámpaüveget donorról átoperáltam, kézvédőt felraktam.

Lebontva az összes gányolás.


Kettévágva, kiégetve, lánggal összehegesztve és újrafestve.

Vészmegoldások, drótozások, gányolások száműzve.

Újra egyben.
A lámpaidom napszítta és karcos volt ezért, egy kis csiszolás után kapott egy matt fekete festést, de ez a fekete rész nem illet bele az összképbe.


Kis gondolkodás után az oldalsó idomokat is felcsiszoltam és matt feketére fújtam. Így már külsőre is megfelel az ízlésemnek.

Első túra az új külsővel.

5 megjegyzés:

  1. A hatalmas törzsközönség! :D Vajon hányan lehetnek....?
    A kézvédőt meg a vázat is illene mattfekásítani fiatalember! Meg rátenni halálos-poklos levonókat! :D
    A rockerista huligánok szoktak olyat! Meg felvágni a buszüléseket bicskával!

    VálaszTörlés
  2. Te és Maugli. A vázhoz nem nyúlok mert ahhoz szét kéne bontani az egész motort. A kezdeti állapotához képest így is ég és föld, mivel amikor megvettem rózsaszín rajtszámok voltak rajta :D

    VálaszTörlés
  3. Törzsközönség2012. január 21. 13:41

    Köszönöm a "Kawa-bejegyzést" Fasiszki!! ;-)
    Fasza a mattfeka Kawa ;-)
    Komolyra fordítva a showt...
    Én mindig is tudtam hogy a Kawák meg a Fordok női járművek,
    mert mindegyiket feketére kell festeni, ahhoz hogy mutasson..
    Bezzeg a Hondák meg a Wolksvagenek gyárilag feketék!!!
    ;-P

    VálaszTörlés
  4. Volt egy Honda MTX 125-öm is. Sárga festés sárga ülés gyárilag. Jól nézett ki, legalábbis az első Blues Company koncertemig.

    VálaszTörlés
  5. Na jó, csak vicceltem az előbb...
    Nekem eddig két darab "gyárilag" fekete XL 500-asom volt,
    régebben meg egy fekete, dízel 1-es golfom.
    SzábbÉSZNEK meg van egy gyári-bugyi színű, benzines Ford granadája, amit mattfekára locsolt át. Ja, és az a csajos kawája is mittomén milyen színű volt mielőtt mattfeka lett...
    Ezért mondtam, hogy a "hondák és a WV-k az igazi tökös járműűűvek".
    ;-)))

    VálaszTörlés