2014. március 18., kedd

Suttgart, Retro Classic

Újabb lehetőség adódott, hogy potyára eljussak egy kiállításra, hát éltem vele. A stuttgarti Retro Classic kiállítás volt ezúttal a cél. Egy élmény volt. Sokat nem mondok róla beszéljenek a képek.




 Útközben persze most is láttam pár érdekességet.


Ilyen volt...


...és ilyen lett.

 A szállásom


 A kedvencem egy patkány hotrod volt. BMW Isetta volt az alapja.
 Egy ilyen. 

Mielőtt tovább görgetsz ötletelj, hogy lehet kivitelezni.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Akik robogóval vagánynak érzik magukat, majd akkor érezzék így ha ilyenjük lesz.

BT, nem ilyen díszvéget hoztál ki a méhtelepről?


 Bara Feri, szerezz egy ilyesmit és beveszünk a V.A.T.-ba téged is.

Az se baj ha kulák vagy, van ahhoz illő jármű is.

 Csajozni meg diszkóba pedig mehetsz ezzel.
 Száguldás, Porsche, Szerelem...

Reginának születésnapjára :P

A csillagmotor beépítés egy szokatlan módja.

Claudia, Peti, ilyennel induljatok nászútra :)



Egy Trabant.

Meg mégegy.

Maugli, a hátsó lámpád lehet egy ilyenről származik?


Majd végül elérkezett a hazatérés ideje.

Érdekes volt mert Münchenben felszáll a vonatra két rendőr célirányosan odajöttek hozzám, igazoltattak, kérdezgettek, hol voltam, mit csináltam, mettől meddig voltam és, hogy
 HOL VOLTAM ÉTTEREMBEN.
Aztán elköszöntek, és mint akik jól végezték dolgukat leszálltak. Fogalmam sincs miért találnak meg engem az ilyenek....

1 megjegyzés:

  1. Nem, az enyém nem ilyen.
    Valami ruszki autóé, állítólag.
    De egy ilyen hátsólámpáért ölni tudnék!!
    Meseszépek a járművek, és szuperek a képek!!
    Még,...még,...még!!!

    VálaszTörlés