A már jól bevált vízkő és rozsdaoldós kezeléssel kezdtem.
Aztán elővettem a speciális gumi és vászonszilentes rezgéscsillapításos elektromos forgódrótkefe masinámat, és elkezdtem fémtisztára pucolni.
Aztán elővettem a speciális gumi és vászonszilentes rezgéscsillapításos elektromos forgódrótkefe masinámat, és elkezdtem fémtisztára pucolni.
Az eredmény ezúttal sem maradt el, bár egyre nehezebben ment mert a gép egyre jobban vibrált, miután befejeztem és kikapcsoltam rájöttem miért.
Egyszerhasználható drótkorong, egy százasért.
Ekkor következett az alapozás a horganyalapozóval majd a fekete festés rá.
18"-os Mitas, épp hogy hiányoznak a szőrök róla. Jó vétel volt a két kerék.

A küllőanyák nem adták magukat, ezért mindegyiket megkínáltam fékolajjal egy fecskendőn keresztül és hagytam állni egy kicsit. A Velorex kereke 2 óra múlva már szét is volt szedve a másiknak kellett egy éjszaka és 30 egy kis erőfeszítéssel de kijött, a maradéknak sajnos kellett a flex.
Sikerült kitermelni a két kerékből kb 50 küllőanyát karcolás nélkül amit majd a másik motor első kerekéhez fel tudok használni.
A Velorex kerékagya van a legjobb állapotba csapágycsere és felszabályozás után ez lesz az alap a kerékhez. Nem feltétlenül van erre szükség, de úgy leszek csak nyugodt ha tudom róla hogy biztosan minden a lehető legjobb állapotú.

A kibontott küllőket is elkezdtem rendbetenni és miután a felületi rozsdát leszedte maró már nem is volt olyan rémes állapotban. Rücskök nincsenek rajta, a felszíne ép.
Ha a másik kerékből kitermelek annyi küllőt és kerékanyát, hogy elég legyen, össze tudok rakni egy tartalék kereket belőle.

A kibontott küllőket is elkezdtem rendbetenni és miután a felületi rozsdát leszedte maró már nem is volt olyan rémes állapotban. Rücskök nincsenek rajta, a felszíne ép.
Ha a másik kerékből kitermelek annyi küllőt és kerékanyát, hogy elég legyen, össze tudok rakni egy tartalék kereket belőle.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése